În România, tineri nu au răbdare la locul de muncă

Cele mai citite articole

Tinerii vor promovare într-un an

Tinerii se așteaptă să fie promovați într-un an și plănuiesc să stea maxim 5 ani într-o companie, arată rezultatele unui studiu ale cătui rezultate au fost publicate recent. Mai mult, tinerii vor un job flexibil care să le permită să lucreze atât de acasă, cât și de la birou.

Pentru Generația Z (între 16-24 de ani), dezvoltarea personală și profesională la locul de muncă se numără printre cei mai importanți factori motivatori. Aceștia se așteaptă să primească oportunități personalizate de învățare. Ca rezultat, timpul de așteptare pentru a fi promovați este de 1 an, comparativ cu 4 ani cât este pentru managerii unei companii multinaționale. Ritmul rapid de evoluție determină și o tranziție mai rapidă a tinerilor de la o companie la alta, aceștia afirmând că plănuiesc să stea maxim 5 ani într-o companie, comparativ cu 10 ani – care a fost răspunsul predominant al managerilor din companii multinaționale.

Tinerii se așteaptă să fie promovați într-un an și plănuiesc să stea maxim 5 ani într-o companie, arată rezultatele unui studiu ale cătui rezultate au fost publicate recent. Mai mult, tinerii vor un job flexibil care să le permită să lucreze atât de acasă, cât și de la birou.

Pentru Generația Z (între 16-24 de ani), dezvoltarea personală și profesională la locul de muncă se numără printre cei mai importanți factori motivatori. Aceștia se așteaptă să primească oportunități personalizate de învățare. Ca rezultat, timpul de așteptare pentru a fi promovați este de 1 an, comparativ cu 4 ani cât este pentru managerii unei companii multinaționale. Ritmul rapid de evoluție determină și o tranziție mai rapidă a tinerilor de la o companie la alta, aceștia afirmând că plănuiesc să stea maxim 5 ani într-o companie, comparativ cu 10 ani – care a fost răspunsul predominant al managerilor din companii multinaționale.

În plus, un alt studiu ne spune că tinerii stau cu ochii lipiți pe social media și o folosesc pentru mult mai mult decât pentru mailuri.

Un studiu Reveal Marketing Research a urmărit comportamentul românilor în mediul online și așa am aflat și noi câteva informații despre cum ne petrecem timpul pe internet.

Accesarea rețelelor de social media este activitatea cea mai frecventată de români atunci când stau pe internet, cu 83% dintre respondenți cu această opțiune, iar schimbul de e-mailuri este pe locul 2 în topul activităților românilor în mediul online, pentru 73% din totalul eșantionului.

Procentele celor care afirmă că petrec timp pe social media într-o săptămână obișnuită sunt ridicate pentru toate segmentele analizate: de la tinerii profesioniști (89%) până la seniorii pensionari (82%).

Din studiu mai aflăm și că publicațiile de știri (site-uri, reviste, ziare online) sunt și ele preferate de pensionari într-o proporție de 76%, alături de maturii fără partener într-o proporție de 60%. Așa cum arată și evz.ro, Internetul ne poate răspunde la orice întrebare la doar un click distanță, iar mediul online este acum un canal important de informare. Deci, este de înțeles de ce și românii declară că au această activitate în mod constant.

Mai multe articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ultimele noutăți